יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

צביעת מתכות וסוגי צבע שונים

צביעת מתכות יכולה להתבצע הן בהיקף רחב ומקיף והן בעבודה מדויקת ומצומצמת

בעולם המודרני, כל מוצר מתכתי מכל סוג שיוצא מתהליך הייצור חייב לעבור כחלק מתהליך זה גם מסגרת של צביעת מתכות. צביעת המתכת המודרנית, עם ציוד צביעה והתזה ועם חומרי צביעה איכותיים , משחק תפקיד שהוא יותר מתפקיד אסתטי עבור מוצרי מתכת רבים. למען האמת, שכבת הצבע שאנחנו מתיזים או מרססים על מוצרי המתכת השונים נועדה במידה רבה להגן על מוצרי המתכת מפני החלדה ומפני נזקים אחרים, משום שצבעי המתכת המודרניים הם צבעים שתכונותיהם איכותיות בהקשר זה, ונבין מהן עוד רגע. לפני כן, חשוב להבין שצביעת מתכות יכולה להתבצע הן בעבודות מדויקות עבור מוצרים קטנים יחסית, והן בצביעה כוללת של משטחים גדולים – עד רמה של גגות מתכת ושלדות מתכת.

כמה סוגי צבעים שונים לביצוע צביעת מתכת, וציוד צביעה והתזה שמתאים לסוגי צביעה שונים

·       סוגי צבעים – סוגי הצבעים הרלוונטיים עבור צביעת מתכות מודרנית ואיכותית הם לא מועטים כלל וכלל, וניתן לכלול ביניהם בין השאר צבעים חד רכיביים וצבעים דו רכיביים, שמתבטאים גם בשיטות צביעה שונות בתכלית. הצבעים יכולים להיות צבעים רטובים, צבעים מוליכים על בסיס נחושת, צבעים אנטיסטטיים, צבעי אפקט מטאלי, ועוד סוגים רבים של צבעים שיכולים להתאים עבור מוצרי מתכת שונים בעולם המודרני.
·       הציוד המתאים – כאשר אנחנו בוחרים את שיטת הצביעה הנחוצה עבור מוצרי המתכת השונים שלנו, אנחנו צריכים לוודא שיש לנו ציוד צביעה והתזה שמתאים להיקף הצביעה שנחוץ לנו ולשיטת הצביעה בה בחרנו. חשוב להפריד בין ציוד צביעה או התזה של ממש לבין ציוד היקפי שנחוץ עבור משימות אלה – לדוגמה, במידה ואנחנו רוצים לבצע צביעה בתנור צריך להיערך לכך.
צביעת מתכות

בשביל להשיג את התוצאות הטובות ביותר בכל מה שנוגע לצביעת מתכת, אסור להתפשר על דבר


צביעת מתכות היא משימה מקצועית שצריך בשבילה ציוד צביעה והתזה ברמה הגבוהה ביותר. אם לא נתפשר על איכות התהליך, החל בניקוי חול מקצועי של משטח המתכת, דרך הצביעה עצמה ועד בקרת האיכות על התהליך כולו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה